„Към настоящия момент са извършени над 720 проверки по отношение на морските курорти, констатирани са близо 90 нарушения в рамките на ежегодната кампания „Лято“ на Комисията за защита на потребителите. Става въпрос за места аз настаняване, хранене и развлечение“, каза пред БНТ Ангел Джалев, заместник-председател на Комисията за защита на потребителите.
Най-честите нарушения са за липса на категоризация или нелоялно представена информация.
Административният капацитет не е особено голям, работи се доста интензивно, особено в разгара на летния сезон, усилията ни са по морските курорти, за да може българските граждани да имат спокойствие, че предоставяните им услуги отговарят на съответните изисквания.
„Работим в много добра координация с другите институции“, коментира още Ангел Джалев.
По думите му потребителите са все по-активни в подаването на жалби към КЗП. „Гражданите не бива да бъдат пасивни“, допълни Джалев.
trud.bg
Последни коментари