Признавал за допинг ще вкарва Кубрат във форма

Спорт
Признавал за допинг ще вкарва Кубрат във форма

Един от най-големите специалисти във физическата подготовка в света на професионалния спорт Анхел „Мемо“ Ередия се похвали, че започва работа с Кубрат Пулев.

Боксьорът ни беше близо до това да наеме мексиканеца още преди двубоя си с Хюи Фюри през 2018 г., но сега вече всички пречки пред съвместната им работа са паднали и Ередия ще се постарае да вкара в топ форма Пулев за мача му с Райдъл Букър на 9 ноември. „Мемо“, както е известен мексиканецът, има доста противоречиво минало. Като състезател по хвърляне на диск той е уличен в употреба на допинг, а след това, вече като треньор, дава забранени стимуланти на състезателите си. След грандиозен скандал през 2002 г. разкрива всичко за нелегалните си практики пред медиите и излиза „на светло“, като вече използва само легални субстанции в подготовката на спортисти.

„Имах няколко срещи с Кубрат преди време и щяхме да правим заедно лагер в Германия когато се би с брата на Тайсън Фюри (Хюи е братовчед, а не брат на Тайсън, б. ред.), но нямаше как да се получи с логистиката, но за този мач се разбрахме. С мениджъра му Ивайло се срещнах преди последния двубой на Йорденис Угас през юли и той каза, че е време да задвижим нещата, защото Пулев е задължителен претендент за победителя от мача Джошуа – Руис. Както всички знаем, те имат реванш през декември, като се очаква той да срещне спечелилия през май. Затова трябва постоянно да работи, това е причината да има мач през ноември, да е подготвен за следващия“, разказа Ередия пред BoxingScene.com.

От малкото срещи помежду им „Мемо“ е останал изключително впечатлен от Кубрат. „Като цяло работя върху формата му. Той е много силен тип. Работи здраво. Той не само има нужда да поддържа своята експлозивност, но искаме и да увеличим леко издръжливостта му и малко да вдигнем силата на удара му. Ясно е, че това е първия ни тренировъчен лагер заедно, но от това, което видях до момента, видях, че той е отличен плувец и спринтьор. Зная, че 8 седмици не са достатъчно време, но ако всичко върви добре, за следващата подготовка можем да направим поне 13 седмици, ще имаме повече време за сила и тежести. Ще поработим и върху скоростта, за да може да е в пика си в точния момент“.

/boec.bg/

0 Коментара

Напиши коментар

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password